• 23 أبريل، 2024

رئيس التحرير

ناجي وليم

“وفاء سالم” تشعل اليوتيوب بتعرضها للتحرش

 

“وفاء سالم” تشعل اليوتيوب بتعرضها للتحرش

 

نشرت’ الفنانة وفاء سالم’ ،فيديو جديدا من خلال حسابها على موقع يوتيوب تحكى فيه ماتعرضت له من تحرش من أقاربها أثناء طفولتها .

وقد صدم الفيديو أقاربها وطلبوا منها حذفه، لكنها رفضت.

هذا وقد احدث فيديو التحرش للفنانه وفاء سالم، موجة من الجدل فى وسائل التواصل الاجتماعي.

تفاصيل الفيديو

اوضحت وفاء : كانوا بيبوسونى غصبن عنى ، ولما بيحضنوني كنت ببقى عايزة أزقهم، مش قادرة ومش مستحملة بسبب جسمي النحيل،على حد قولها.

واضافت الفنانه أن لهم تعبيرات وايحاءت كلها تحرش مثل  انتي فتاة أحلامي، انتي كلك أنوثة وجمال، انتي محصلتيش، وكل ده كان مدخل عشان يوصلوا لحاجة، أنا مش قادرة أنطقها أو أقولها

واستكملت: “بوستهم كانت بتشوكني وبتشوك خدي وريحة نفسهم بالسجائر كانت بتضايقني وببقى عايزة أهرب من كل العالم ده.

انتهاك طفولتها

وأكتر حاجة لسه فكراها لحد دلوقتي وكانت بتوجعني جدا وعاملة جرح في قلبي إن بعض القرايب والأغراب كانوا بينتهكوا طفولتي البريئة، بقسوة ووقاحة”.

بينما لما كبرت كنت بحس إن الطفلة اللي جوايا لسه موجودة، أنا بحب البراءة عشان كدة الطفلة لسه موجودة جوايا.

 

اعتزال وفاء للفن

يذكر أن وفاء سالم، بطلة فيلم النمر الأسود، أعلنت مؤخرا اعتزالها الفن، عبر فيديو نشرته على موقع “يوتيوب”، وقالت إن الأسباب ستعلنها تباعاً وترد على جميع أسئلة المتابعين.

 

وأوضحت، أنها منذ الصغر لديها مشكلة مع الكذب، وتفشل دائماً في الادعاء أو قول شيء غير الحقيقة، ما جعل قرار الاعتزال يراودها كل فترة، حتى اتخذته بشكل نهائي، لتكون حقيقية تماماً على قناتها عبر يوتيوب.

 

وكانت نشرت الفنانة وفاء سالم صورة لها قبل إجرائها عملية التجميل بأيام عبر حسابها على فيس بوك، وقالت: “على فكرة الصورة اللى فوق واضح الفوتوشوب التكبير في السن لأن الصورة اللى تحت كانت قبل العملية بكام يوم فى فرح العالم الأثري الدكتور على أبو دشيش.

المقال السابق

ايزاك فانوس رائد فن الايقونة

المقال التالي

هبوط الدولار مقابل الجنيه في البنوك مرتين

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *